Kako do vlastitog modnog brenda? (22.02.2025.)

Vlastiti modni brend - Salicula

Želiš naučiti kako doći do vlastitog modnog brenda? Prijavi se na besplatnu radionicu!

Broj prijava je ograničen. Prijave funkcioniraju po principu “najbrži prst” odnosno, oni koji se prijave prvi imaju pravo pristupa besplatnoj radionici. Ako nisi u mogućnosti doći, molimo te da svoju prijavu otkažeš kako bi oslobodili mjesto nekome drugome.

Radionica će se održati na našem kampusu na adresi UNITEDPOP akademije, Radnička cesta 1A u 10 sati, a registrirati se možeš u formi niže.

Zanimaju te kreativno obrazovanje? Tvoj prvi korak prema uspješnoj karijeri možda je baš u našim učionicama. Postani UNITEDPOP student.

Iza brenda SALICULA stoji Nika Vrbica, rođena Dubrovkinja i dupla magistrica modnog dizajna i slikarstva. Nika spaja svoje formalno obrazovanje i umjetničku viziju kako bi stvorila brend koji povezuje modu, likovnu umjetnost i održivost. Od 2019. godine, SALICULA donosi jedinstveni pristup dizajnu, pomičući granice između ovih disciplina i kreirajući inspirativne, ekološki osviještene kolekcije.

Kroz svoje konfekcijske mini kolekcije, koje izlaze nekoliko puta godišnje, SALICULA integrira elemente slikarstva u odjevne predmete, čineći svaki komad vizualno upečatljivim. Ove kolekcije ujedno predstavljaju i platformu za prezentaciju mogućnosti naručivanja personaliziranog dizajna. Brend se većinom fokusira na rad po narudžbi i projektu klijenta, pri čemu kroz proces jedan na jedan stvara unikatne dizajne, često surađujući s glazbenicima i plesačima, kako u Hrvatskoj, tako i u inozemstvu. Početnu pažnju na brend

privukla je moja diplomska kolekcija NAUTILUS 21, nagrađena od strane HDD-a. Istraživanje utjecaja mode na okoliš kroz NAUTILUS 21 uvelike je označilo dalji razvoj mojeg modnog, ali i umjetničkog izričaja. Osim modnog stvaralaštva, SALICULA je prepoznat i na likovnoj sceni. Nika paralelno izlaže svoje slikarske radove i umjetničke instalacije u renomiranim zagrebačkim galerijama kao što su Galerija Forum, Kulturno informativni centar (KiC) i HDLU. Time stvara jedinstven dijalog između mode i vizualne umjetnosti, istovremeno educirajući i inspirirajući publiku o važnosti održivosti u suvremenom životu.

Svaki komad SALICULA kolekcije proizveden je uz poštivanje principa održivosti, koristeći reciklirane ili prirodne materijale, s posebnim naglaskom na kvalitetu i dugotrajnost. Brend njeguje filozofiju da je moda alat za osobno izražavanje, ali i odgovornost prema okolišu. Nika aktivno organizira i modne i umjetničke radionice s naglaskom na Slow Fashion, kao i različita događanja poput modnih revija, likovnih kolonija te otvorenih predavanja i radionica.

U tom kontekstu nerijetko ćete uz njezino ime vidjeti i njezine “Slow fashion aktivistice” kolegice iz brendova Darkona i Dada i Dunda, te Tenu Lavrenčić (na Instagramu poznatu kao Thinking Threads). Zahvaljujući Teni, Nika je na velikom projektu 2024. godine otputovala u Belgiju, gdje je predstavila svoj brend i proširila mrežu međunarodnih suradnika.

SALICULA projekte i radove možete pronaći na Instagram profilu brenda, Restyloh online platformi, u Loža fizičkom concept storeu i izložbenom prostoru. Od ove akademske godine, Nika svoje znanje prenosi i kao predavačica na modnom dizajnu u United POP privatnoj akademiji.

Od budućih projekata možete očekivati puno, šareno, voluminozno i glasno.

Web stranica i društvene mreže:

https://www.instagram.com/salicula

https://www.instagram.com/p/DBEbjI0MKk2/?img_index=1

https://restyloh.hr/profile/salicula

Post by unitedpop

Comments are closed.