
Kako sam dizajnirao slikovnicu za Baby Lasagnu? (22.02.2025.)
Želiš saznati kako je naš predavač Igor Jurilj dizajnirao najprodavaniju slikovnicu za djecu? Prijavi se na besplatnu radionicu i saznaj!
Broj prijava je ograničen. Prijave funkcioniraju po principu “najbrži prst” odnosno, oni koji se prijave prvi imaju pravo pristupa besplatnoj radionici. Ako nisi u mogućnosti doći, molimo te da svoju prijavu otkažeš kako bi oslobodili mjesto nekome drugome.
Radionica će se održati na našem kampusu na adresi UNITEDPOP akademije, Radnička cesta 1A u 10 sati, a registrirati se možeš u formi niže.
Zanimaju te kreativno obrazovanje? Tvoj prvi korak prema uspješnoj karijeri možda je baš u našim učionicama. Postani UNITEDPOP student.
Crtanje je nekima razonoda, a nekome smisao življenja. Igor Jurilj oduvijek crta, ali tek u posljednje dvije godine profesorske karijere struku zamjenjuje ljubavlju. Ilustracija je pronašla njega puno kasnije nakon što je nastao Yellow Yuri, crtački alter-eto na društvenim mrežama. Strast prema crtanju i umjetnosti oblikovala ga je u prepoznatljivo ime na domaćoj i međunarodnoj sceni.
Yurijev rad obuhvaća širok spektar projekata, od angažiranih ilustracija, naslovnica glazbenih izdanja, ilustriranih vodiča gradova do nježnih slikovnica. Ilustracije za pokret #FreeBritney postale su simbol borbe za slobodu, ukrašavajući prosvjede u Los Angelesu, New Yorku i Chicagu, dok je jedan rad završio i na stranicama Rolling Stonea. Stil su mu prepoznali su i svjetski glazbenici – Elton John bio je oduševljen ilustracijom inspiriranom suradnjom s Britney Spears za što je Yellow Yurija uključio u natječaj za izbor naslovnice pjesme „Hold Me Closer“.
Osim angažiranog rada, Yuri je autor slikovnice “Baby Lasagna i mačak Stipe – Veliko prijateljstvo”, tople priče o jednookom mačku Stipi i njegovom prijatelju Baby Lasagni koja je postala hit uoči Eurosonga 2024. godine i najprodavanija dječja knjiga u zemlji, a prevedena je i na engleski i njemački jezik. Ilustrirao je i slikovnicu o dubrovačkom skladatelju Luki Sorkočeviću, unoseći život i boje u povijesne priče.
Njegov dodir prepoznat je i u glazbenoj industriji, gdje je radio vizualne identitete i naslovnice albuma Detoura, One Possible Option, kalendar s likom Josipe Lisac, kao i ilustrirane plakate za glazbenike poput Parnog valjka i aktualne turneje ’50’.
Svojim radom spaja pop kulturu, milenijalske reference umjetnost i emocije. Bez obzira radi li se o slikovnici, glazbenom projektu ili angažiranoj umjetnosti u svaki crtež unosi djelić sebe – iskrenost, strast i pomalo provokacije.